пятница, 28 августа 2009 г.

враження від одеси!!! :)

поки заливаються файли на сервер, я вирішив написати кілька слів про то, як було в одесі, та чи сподобалося мені місто взагалі. гаразд, загальний висновок може бути таким: місто таке, як і інші міста, за винятком кількох дрібниць, про які напишу далі :)
приїзд в одесу - то особливий випадок! мене пов'язали дядьки-міліціонери, так би мовити, а точніше - затримали, тільки-но я вийшов на вокзалі з вагону поїзда та пройшов метрів з 15. підійшли до мене три міліційонери та сказали показати документи (добре, що я паспорт узяв, а то був би капець!). показав документи, а далі вони пояснили, що тут у них була інформація, що має з цього поїзда вийти такий собі хлопець (схожий на мене), який міг би перевозити наркотики! я трохи був у шоці, але що поробиш - бандитська в мене фізія! коротше, перерили всі мої речі та попросили показати, що в кишенях. неприємно було, коли незнайомі дядьки копирсаються в моїх речах, але крім сорочок, білизни, футболок, капців, джинсів, шкарпеток та дорожньої аптечки нічого не знайшли. за п'ять хвилин я з дядьками попрощався і пішов геть.
зустріла мене подруга, яка трохи запізнилася (саме був час дядькам-міліціонерам поритися в моїй сумці). білетів назад не було на цілих 4 наступних дні (а я ж планував там бути менше, особливо після перших вражень). а ще коли подруга сказала, щоб я тримав тебефон добре та дивився за грошима, бо їх можуть сперти, враження в мене стало від міста ще гірше :)
так. далі кілька слів про основну проблему міста - про собачі какашки :) за перший день прогулянок я побачив стільки какашок, скільки я не бачив у себе в селі за все життя, хоч у мене вдома двоє собак! в одесі собачі какашки майже під кожним деревом! безпритульних собак - сила-силенна. у перший день навіть дві псини в моїй присутності випорожнилися! тут здивуванню моєму не було меж. треба було таки сфотографувати ті екскременти і викласти фотки сюди, щоб помилувався ще хтось крім мене :) звісно, можна було би й відео зняти - було би набагато виразніше :)
інша особливість міста - всякі запахи. переважно неприємні: сморід від смітників, какашок, заводів (запах заводу мене один раз навіть збудив, коли кватирка була відчинена, а в кімнату зайшов дим! - ніс сильно пік, дихати не міг, довелося покривалом ніс закривати, але сон закінчився і довелося сісти щось почитати з телефону). хоча були й гарні запахи, особливо тоді, коли я був голодним :) був приємний запах свіжої печеної картоплі (десь по вулиці), був запах свіжого хлібу та пиріжків, запах полуниць був навіть (це мене особливо здивувало), а ще - запах води, тобто моря - інколи дуже приємний та солоний (але коли наковтаєшся тієї води під час плавання, або коли пірнаєш, та вода заходить в ніс, то потім ще й шмарклі з носа можуть текти :) ).
а тепер за будинки кілька слів. загалом було дуже прикольно - багато старих будинків з блоків, які ще були з мушлів зроблені. ну, типу, черепашкові блоки, але такі будинки завалювалися (трапився один кількаповерховий будинок, у якому завалилася стіна). а ще було просто багато гарних будинків з різними мозаїками, фігурними скульптурками. особливо запам'яталися кам'яні дядьки, які підтримували балкони :)
з дорогами в місті усе добре - нарікань нема :)
є в одесі купа пам'ятників :) є й шевченко, є й катя друга :) фоткав обидва пам'ятники :) а в саду центральному - гарно страшенно, особливо ввечері :) так і відразу подумалося, що в тому місці було би непогано погуляти з коханою людиною, хоч і музика трошки попсова, але ж куди слухати справжню класику, коли хочеш відпочити :) тобто з тим усе добре :) а кольоровий фонтак, який реагує на музику, - теж непогана вигадка. та й посидіти є де в саду, навіть, якщо було би бажання, можна було посидіти на "тринадцятому стільці" :) але в мене до того не дійшло, бо було ліньки стояти в довгій черзі :)
ходив на пляж "ланжерон". непоганий берег з піском, який не особливо чіпляється до ніг, але в якому можна знайти сотні недопалків та іншого сміття, навіть не зважаючи на заборону палити та розпивати алкогольні напої на пляжі. адміністрація за цим зовсім не слідкувала і всі робили те, що хотіли. і два дні поспіль якісь дівчата неукраїнського походження ще й танцювали якісь східні танці (чи що воно таке - я в цьому ніц не тямлю). але було... хм... цікаво :) я називаю ті танці просто "вилянням сідницями" (або "крутіння дупою"), але якщо все в гарному виконанні - дивитися можна :)
а ще - в одесі непогані кавуни :) в останній день купив одного - соковитий і смачний, а от персики - дорогуваті однозначно. та й на пляжі народ намагається нажитися, бо заплатити за якусь солодку штуку, яка важить 20 грамів, та яка тільки наполовину заповнена кремом, 6 гривень - то забагато, м'яко кажучи. і кукурудза чомусь страшенно дорога!
поки це те, що я зміг згадати :) а про оперний я вже, здається, десь писав :) а про одеську кіностудію імені довженка напишу потім, якщо не забудуся :)

Комментариев нет: